Beebiootaja jooga

Seated Side Bend

Rasedate jooga pakub praktiseerijale mitmeid erinevaid hüvesid. Jooga järjepidev praktiseerimine võimaldab raseduse ajal liikuda ja hingata vabamalt, lisaks võimaldab see saavutada vaimse rahulolu ja kerguse. Joogatundide ruumikus ja mugavus aitab naisel mõista rasedust kui emaks kasvamise protsessi. 

Naistele, kes ei ole varasemalt joogaga tegelenud, võimaldab rasedusaegne jooga saada teadlikumaks oma füüsilisest kehast, selle protsessidest ning ühendada seda oma vaimse poolega. Juba edasijõudnumatel, kindla joogapraktika harrastajatel aitab rasedusaegne jooga kohaneda oma seisundiga, kohandada juba olemasolevat teadmist ja oskust ning leida uus rasedusega sobiv joogatee.

Rasedate jooga aitab vaimselt valmistuda sünnituseks ja sünnitusjärgeks perioodiks. Tunnis tegeleme ka erinevate teemadega, mis on seotud raseduse, sünnituse või sünnitusest taastumisega.

Rasedate joogas õpime erinevaid hingamistehnikaid, tänu millel on võimalik  õppida sügavalt lõdvestuma. Tugevdame ja stabiliseerime süvalihaseid, mis aitab ennetada ja leevendada mitmeid rasedusega kaasnevaid vaevuseid. Rasedusaegse jooga eesmärk on toetada keha kogu raseduse vältel, valmistuda sünnituseks nii vaimselt kui füüsiliselt, kergendada ja kiirendada sünnitusjärgset taastumist. Tund koosneb aktiivsest füüsilisest osast, erinevatest venitus- ja lõdvestuspoosidest, hingamisharjutustest ning tunni lõpetab sügav lõdvestus.